George Tampakas

George Tampakas

Δωρεάν Πόροι

Microsoft: Δημιουργούμε ένα cloud DNA

συνέντευξη στην Αγγελίνα Τσακίρη |
Το τελευταίο διάστημα απασχολεί πολύ τις εταιρείες πληροφορικής και εν γένει το επιχειρηματικό γίγνεσθαι το cloud. Στην ατζέντα πολλών επιχειρήσεων βρίσκονται η εξοικονόμηση χρημάτων και πόρων, καθώς και η εύρεση λύσεων με τις οποίες τα δεδομένα τους θα είναι ασφαλή και θα μπορούν παράλληλα να απολαμβάνουν όλα τα προνόμια που τους προφέρουν οι υπηρεσίες cloud.
Με αφορμή την πρόσφατη εκδήλωση που πραγματοποίησε η Microsoft Ελλάς με τηνInterworks για το νέο καινοτόμο μοντέλο διανομής cloud υπηρεσιών, Cloud Solution Provider, συναντήσαμε τον Ευάγγελο ΧρυσοχόοΕμπορικό Διευθυντή της Microsoft Ελλάς για να μας μιλήσει μεταξύ άλλων για το νέο αυτό πρόγραμμα διανομής cloud, για τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν οι επιχειρήσεις καθώς και για το πώς μπορεί κάποιος να επενδύσει στο cloud.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με το τι προσφέρει το πρόγραμμα Cloud Solution Provider της Microsoft.
«Είναι ένα μοντέλο που ανοίγει νέους ορίζοντες, δίνει νέες προοπτικές σε συνεργάτες και νέα πεδία δράσης σε πελάτες» μας είπε ο κ. Χρυσοχόος.
Το πρόγραμμα αυτό είναι πολύ καινούργιο. Τον Ιανουάριο του 2014 ξεκίνησαν οι υποψηφιότητες για την εύρεση του συνεργάτη και το μοντέλο άρχισε να τρέχει με επιτυχία από τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο. Η Interworks αποτελεί τον Cloud Solution Provider (CSP) που έχουμε επιλέξει. Ο συνεργάτης αυτός, φτιάχνει μία πλατφόρμα την οποία ενοποιεί με αυτή της Microsoft και έτσι δημιουργείται μία ενιαία πλατφόρμα η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μεταπωλητές να έχουν το δικό τους marketplace. Οι εμπλεκόμενοι στο νέο αυτό πρόγραμμα είναι η Microsoft, ο CSP, οι μεταπωλητές και οι τελικοί πελάτες. Με το νέο αυτό πρόγραμμα υπάρχει μία πλατφόρμα ενοποιημένη και συνδεδεμένη με τη Microsoft απευθείας, όπου ο μεταπωλητής αγοράζει από την Interworks προϊόντα μέσα από ένα marketplace που έχει δημιουργηθεί. To marketplace περιλαμβάνει προϊόντα cloud της Microsoft, όπως είναι το Office 365, το CRM Online και το Microsoft Azure, μαζί με άλλα προϊόντα της Interworks και μέσω αυτού δίνεται η δυνατότητα στους μεταπωλητές να τα παρέχουν στους πελάτες τους σε συνδυασμό με τα δικά τους προϊόντα. H Interworks δημιουργεί με αυτόν τον τρόπο ένα κανάλι μεταπώλησης. «Σκοπός μας είναι να βρούμε νέες ευκαιρίες και νέες αγορές» τόνισε ο κ. Χρυσοχόος και συνέχισε λέγοντας «η πολιτική της Microsoft πλέον έχει αλλάξει, δίνοντας μεγαλύτερη προτεραιότητα στο cloud. Με βάση τη στρατηγική αυτή δημιουργήθηκε και η ανάγκη για το νέο αυτό cloud reseller μοντέλο. Η Interworks προσφέρει αποκλειστικά cloud υπηρεσίες, διαθέτοντας αυτό ακριβώς που ψάχναμε, δηλαδή μια εταιρία πληροφορικής με “cloud DNA”».
Ποια είναι τα οφέλη για τις εταιρείες πληροφορικής και για τους τελικούς πελάτες;
«Αυτό που καθιστά το μοντέλο Cloud Solution Provider πρωτοποριακό είναι καταρχήν η δυνατότητα της 12μηνης μηνιαίας συνδρομής, ένα πλεονέκτημα το οποίο διευκολύνει ιδιαίτερα τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η οποία μπορεί να διακοπεί οποιαδήποτε στιγμή» ανέφερε ο κ. Χρυσοχόος. Και συνέχισε «οι πελάτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να διερευνήσουν όλες τις διαθέσιμες cloud υπηρεσίες και να επιλέξουν το προϊόν που τους ταιριάζει οποιαδήποτε ώρα και ημέρα της εβδομάδας, ενώ παράλληλα να απολαμβάνουν τεχνική εξυπηρέτηση από την Interworks 24 ώρες την ημέρα και 7 ημέρες την εβδομάδα.Επιπλέον, οι εταιρίες πληροφορικής θα έχουν τη δυνατότητα να συνδέουν και τις δικές τους υπηρεσίες που θα παρέχουν στους πελάτες τους, ενώ το γεγονός ότι βρίσκονται κάτω από την Interworks, η οποία έχει πραγματοποιήσει ολόκληρη την επένδυση για την πλατφόρμα και για το marketplace, δεν απαιτεί από τον πελάτη να επενδύσει για τη δημιουργία δικού του marketplace» επισήμανε.
Σημαντικό όφελος είναι και το γεγονός ότι οι μεταπωλητές μπορούν πλέον να διαχειρίζονται απευθείας τις τιμολογήσεις προς τους τελικούς πελάτες ενώ παράλληλα μπορούν να προσθέτουν στο τελικό πακέτο cloud υπηρεσίες από το marketplace της Interworks καθώς και δικά τους προϊόντα. Για την ομαλή μετάβαση στο νέο αυτό μοντέλο διάθεσης cloud, η Interworks προσφέρει την απαραίτητη εκπαίδευση και υποστήριξη στους συνεργάτες της.
Ανασταλτικοί παράγοντες στο να επενδύσει κάποιος στο cloud, όπως τόνισε ο κ. Χρυσοχόος δεν υπάρχουν. Αναφορικά με το θέμα του data privacy και του security, πλέον υπάρχουν τεράστιες δικλείδες ασφαλείας από τη Microsoft καθώς και παραδείγματα πολύ μεγάλων οργανισμών οι οποίοι αποθηκεύουν «ευαίσθητα» δεδομένα στο cloud. «Η Microsoft προσφέρει ένα υβριδικό μοντέλο cloud, το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε μια επιχείρηση να μπορεί να έχει κάποιες πληροφορίες στο public cloud και κάποιες πιο «ευαίσθητες» στο private cloud. Αυτό το μοντέλο είναι που μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Η Microsoft διασφαλίζει την ασφάλεια των δεδομένων, ενώ δίνεται τη δυνατότητα στον πελάτη να επιλέξει τα δεδομένα που θα αποθηκεύσει στο cloud και τα δεδομένα που θα κρατήσει on premise».
Επιπλέον, με αυτό το μοντέλο η επιχείρηση εξοικονομεί σημαντικούς πόρους, αφού δεν χρειάζεται να κάνει κάποια επιπλέον επένδυση για την αγορά servers ή να ανανεώσει τις υποδομές της. Επίσης, το τμήμα IT των επιχειρήσεων μπορεί να γίνει πιο παραγωγικό, καθώς δεν χρειάζεται πλέον να ασχολείται με τη συντήρηση των servers και με αυτόν τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα να απασχοληθεί σε πιο δημιουργικούς τομείς. Παράλληλα εξοικονομούνται και πόροι από λειτουργικά έξοδα του εξοπλισμού, όπως για παράδειγμα η κατανάλωση ρεύματος.
Όσον αφορά το θέμα της μετάβασης των εταιρειών σε cloud υπηρεσίες ο κ. Χρυσοχόος σχολίασε ότι είναι μια πολύ εύκολη διαδικασία. Η μετάβαση πραγματοποιείται σταδιακά και οργανωμένα, μετά από μελέτη και ενδελεχή σχεδιασμό που έχει γίνει από ειδικούς, οι οποίοι προτείνουν και τον τρόπο της μετάβασης.
Τον ρωτήσαμε και για το κατά πόσον η υιοθέτηση cloud υπηρεσιών από όλο και περισσότερες εταιρείες συνδέεται με την ανάπτυξή τους. «Είναι καθαρά θέμα κόστους και ταχύτητας» μας απάντησε. «Τους δίνεται η ευκαιρία, τους πόρους που θα εξοικονομήσουν από τον εξοπλισμό και το hardware, να τους αξιοποιήσουν σε έρευνα & ανάπτυξη, βρίσκοντας με αυτό τον τρόπο πιο παραγωγικές λύσεις ώστε να μπορέσουν να γίνουν πιο mobile. Έτσι δημιουργείται το λεγόμενο «productivity upscale» στον πελάτη.»
epixeiro.gr

Μοιράσου το:

Διατήρησε το momentum

Κάνε εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο για να λάβεις τις πιο αποτελεσματικές marketing πληροφορίες δοκιμασμένες στο πεδίο της μάχης. Πάρε κεφάλι από τον ανταγωνισμό δωρεάν.

* Επιπλέον, θα έχεις άμεση πρόσβαση στο μυστικό μας marketing σύστημα που αποτελείται από 3 μέρη και που φέρνει πελάτες και πωλήσεις από το μηδέν.