George Tampakas

George Tampakas

Δωρεάν Πόροι

Θα αργήσει να κυριαρχήσει το Ίντερνετ στις πωλήσεις

Τα πράγματα στη θέση τους βάζει νέα μεγάλη και διεθνή έρευνα της έγκυρης PwC σχετικά με τις πωλήσεις και την κατάληψη του… εμπορίου από τον κυβερνοχώρο, δηλαδή το Ίντερνετ.
Σύμφωνα με την έρευνα ο κόσμος 1) ο κόσμος συνεχίζει να προτιμά τα καταστήματα για τις αγορές 2) δεν κατευθύνεται από τις ιστοσελίδες ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το τι θα αγοράσει (το facebook δεν παίζει και τόσο ρόλο) 3) όταν αγοράζει μέσω Ίντερνετ το κάνει σε απόλυτη πλειοψηφία μέσω υπολογιστών γραφείου και όχι μέσω κινητών συσκευών τύπου τάμπλετ ή smart phone.Συγκεκριμένα:

  • Ο κόσμος παρακολουθεί το Ίντερνετ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης “για να παρακολουθεί, να ανακαλύπτει και να αξιολογεί τα brands και τους πωλητές”.
  • Tα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το Ίντερνετ δεν αναμένεται να αποτελέσουν σημαντικό κανάλι πωλήσεων στο εγγύς μέλλον. Ωστόσο, χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο και ενισχύουν τις πωλήσεις σε όλα τα κανάλια διανομής.
  • Πολλοί καταναλωτές δηλώνουν ότι πραγματοποιούν έρευνα αγοράς online αλλά οι περισσότεροι προτιμούν να αγοράζουν ακόμα από καταστήματα.
  • Οι ταμπλέτες και τα έξυπνα τηλέφωνα δεν προβλέπεται να προτιμηθούν περισσότερο από τους υπολογιστές στο εγγύς μέλλον, όμως ενδέχεται να ενισχυθεί η χρήση τους όσον αφορά άλλα στάδια της διαδικασίας αγοράς.
  • Οι πελάτες αναζητούν την ποιότητα και την καινοτομία έναντι της χαμηλής τιμής όταν κάνουν αγορές στο πολυκαναλικό μοντέλο πωλήσεων.

Η έρευνα της Price Waterhouse Coopers είχε τίτλο “Ερμηνεύοντας τον online καταναλωτή: 10 μύθοι για το πολυκαναλικό μοντέλο πωλήσεων (Demystifying the online shopper: 10 Myths of multichannel retailing)”. Βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο στο οποίο συμμετείχαν περισσότεροι από 11.000 online καταναλωτές από 11 χώρες και 3 ηπείρους, συμπεριλαμβανομένων τόσο ώριμων οικονομιών όσο και αναδυόμενων αγορών.

Συγκεκριμένα, η έρευνα διεξήχθη στη Βραζιλία, στον Καναδά, στην Κίνα, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ολλανδία, στη Ρωσία, στην Ελβετία, στην Τουρκία, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις ΗΠΑ.

Μοιράσου το:

Διατήρησε το momentum

Κάνε εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο για να λάβεις τις πιο αποτελεσματικές marketing πληροφορίες δοκιμασμένες στο πεδίο της μάχης. Πάρε κεφάλι από τον ανταγωνισμό δωρεάν.

* Επιπλέον, θα έχεις άμεση πρόσβαση στο μυστικό μας marketing σύστημα που αποτελείται από 3 μέρη και που φέρνει πελάτες και πωλήσεις από το μηδέν.