George Tampakas

George Tampakas

Δωρεάν Πόροι

Επιδότηση μελών ΕΒΕΘ για συμμετοχή στις Εκθέσεις Infacoma και Aqua-Tech 2016

Με την επιδότηση επιχειρήσεων για συμμετοχή τους στις διεθνείς εκθέσεις Infacoma και Aqua- Τherm το ΕΒΕΘ συνεχίζει το πρόγραμμα στήριξης των μελών του που επιθυμούν να πάρουν μέρος σε εκθεσιακές διοργανώσεις τις οποίες διοργανώνει η ΔΕΘ- Helexpo AE.
H Infacoma 2016 θα πραγματοποιηθεί στις 11- 14.2.2016, στους χώρους του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου της Θεσσαλονίκης και θα λειτουργήσει για πρώτη φορά παράλληλα με την Aqua-Therm, σε συνεργασία με το μεγαλύτερο εκθεσιακό όμιλο στον κόσμο, τη Reed Exhibitions. Το ΕΒΕΘ έχει δεσμεύσει χώρο στο Περίπτερο 13, προκειμένου να στεγάσει, προσφέροντας σχετική επιδότηση, ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις-μέλη του, που δραστηριοποιούνται σε κλάδους που θα βρεθούν στο επίκεντρο των δυο εκθέσεων. Οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις θα εγκατασταθούν σε σταντ εμβαδού τουλάχιστον 9 τ.μ., που θα διαθέτουν το βασικό εξοπλισμό. Το τελικό ποσό που θα καταβάλουν έχοντας εξασφαλίσει την επιδότηση του ΕΒΕΘ, ανέρχεται για 9 τ.μ. 540€ με ΦΠΑ (αρχική 1.428€), για 12τ.μ. 720€ με ΦΠΑ (αρχική 1.904€) και για 15 τ.μ. 900€ με ΦΠΑ (αρχική 2.380€). Παράλληλα, δίδεται η δυνατότητα επιδότησης σταντ εμβαδού πολλαπλάσιων τ.μ.(18τμ, 24τμ ή 30τμ), βάσει διαθεσιμότητας.
Προϋπόθεση για συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής των εταιριών που θα επιδοτηθούν, κατά την οποία θα τηρηθεί αυστηρά η σειρά προτεραιότητας, είναι η επιχείρηση να είναι μέλος του Επιμελητηρίου και να έχει εξοφλήσει τη συνδρομή του έτους 2015. Η διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος συμμετοχής ξεκινά την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου και θα κλείσει μόλις καλυφθεί το συνολικό εμβαδόν του δεσμευμένου εκθεσιακού χώρου. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, Τύπου και Εκδόσεων του ΕΒΕΘ (τηλ. 2310 370 132) ή να επισκεφθούν το site του Επιμελητηρίου, www.ebeth.gr, στην ενότητα Σημαντικά Θέματα, σε ομότιτλη καταχώρηση.
Το προφίλ των εκθέσεων
Η Aqua-Therm θεωρείται το σημαντικότερο και πλέον αναγνωρίσιμο διεθνώς εκθεσιακό brand, το οποίο αφορά τους κλάδους της θέρμανσης, του κλιματισμού-εξαερισμού, της ύδρευσης- αποχέτευσης και του εξοπλισμού για εγκαταστάσεις spa, σάουνες και πισίνες. Είναι μία Έκθεση b2b, σημείο συνάντησης των κορυφαίων κατασκευαστών και προμηθευτών της βιομηχανίας θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού και φέτος συγκεντρώνει τις σημαντικότερες εταιρίες του κλάδου, με δραστηριότητα στις εναλλακτικές-ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, στο pellet, ξύλο και φυσικό αέριο, στην ηλιακή ενέργεια και γεωθερμία, στη θέρμανση-ψύξη, στους λέβητες- καυστήρες-θερμάστρες, αντλίες θερμότητας, υπέρυθρη θέρμανση.
Η Infacoma, με περισσότερα από 30 χρόνια πορεία επιτυχίας στο ιστορικό της, παραμένει η μεγαλύτερη Διεθνής Έκθεση στον κλάδο των δομικών υλικών και των κατασκευών στην Ελλάδα και μια από τις πιο δυναμικές στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων. Αυτή τη φορά προσανατολίζεται σε νέες αγορές προσελκύοντας το ενδιαφέρον αγοραστών από χώρες στόχους για τον κλάδο της Δόμησης. Μάλιστα περιλαμβάνει ένα ακριβό πακέτο hosted buyers για περίπου 150 επιλεγμένους εμπορικούς επισκέπτες (buyers). Χώρες οι οποίες παρουσιάζουν ενδιαφέρον για τις ελληνικές επιχειρήσεις είναι: Ρωσία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ιράκ, Κύπρο, Κόσσοβο, Αλβανία, Σερβία, FYROM, Βουλγαρία, Ρουμανία, καθώς επίσης και μεγάλες κατασκευαστικές εταιρίες από την Κεντρική Ευρώπη. Οι συμμετέχουσες εταιρίες θα έχουν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν επιχειρηματικές συναντήσεις μέσα στα stands (b2b), με στόχο τη διεύρυνση και αύξηση των πωλήσεων τους.
Να σημειωθεί ότι το ΕΒΕΘ ήδη επιδότησε τη συμμετοχή μελών του στη Hotelia και θα ακολουθήσει η επιδότηση για τη Detrop –Artozyma (26-29 Φεβρουαρίου 2016), τη Frescon (21-23 Απριλίου 2016) και την 81η ΔΕΘ (10-18 Σεπτεμβρίου 2016).

Μοιράσου το:

Διατήρησε το momentum

Κάνε εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο για να λάβεις τις πιο αποτελεσματικές marketing πληροφορίες δοκιμασμένες στο πεδίο της μάχης. Πάρε κεφάλι από τον ανταγωνισμό δωρεάν.

* Επιπλέον, θα έχεις άμεση πρόσβαση στο μυστικό μας marketing σύστημα που αποτελείται από 3 μέρη και που φέρνει πελάτες και πωλήσεις από το μηδέν.