George Tampakas

George Tampakas

Δωρεάν Πόροι

ΕΛΣΤΑΤ: Νέα μείωση στις πωλήσεις λιανικού εμπορίου

Νέα μείωση 3,2% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας και τον Σεπτέμβριο εφέτος. Ξεχωρίζουν ιδιαίτερα θετικά μόνον οι πωλήσεις σε ένδυση – υπόδηση και σε βιβλία και είδη δώρων.

Η ΕΛΣΤΑΤ κατέγραψε στις επιμέρους κατηγορίες καταστημάτων, άνοδο των πωλήσεων σε ένδυση – υπόδηση (9,7%), βιβλία – χαρτικά – λοιπά είδη δώρων κ.ά. (8,3%) και τρόφιµα – ποτά – καπνό (5,1%). Στον αντίποδα, οι πωλήσεις μειώθηκαν σε καύσιµα και λιπαντικά αυτοκινήτων (6,4%), έπιπλα – ηλεκτρικά είδη – οικιακό εξοπλισµό (6,1%), πολυκαταστήµατα (5,5%), μεγάλα καταστήµατα τροφίµων (3,4%) και φαρµακευτικά – καλλυντικά (1,3%).

Ειδικότερα, από την ΕΛΣΤΑΤ ανακοινώθηκαν τα εξής:

Ο δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιµές) στο λιανικό εμπόριο, σηµείωσε µείωση 3,2% τον Σεπτέμβριο 2015 σε σύγκριση µε τον δείκτη του Σεπτεμβρίο 2014, ενώ σε σύγκριση µε τον δείκτη του Αυγούστου 2015 σηµείωσε μείωση 8,5%.

Ο δείκτης κύκλου εργασιών (σε τρέχουσες τιµές), σηµείωσε µείωση 5,2% σε σύγκριση µε τον δείκτη του Σεπτεμβρίου 2014, ενώ σε σύγκριση µε τον δείκτη του Αυγούστου 2015 σηµείωσε μείωση 4,8%.

Οι ανωτέρω δείκτες, εποχικά διορθωµένοι ως προς την επίδραση µηνιαίων γεγονότων (π.χ έναρξη σχολικής περιόδου, εορτές, τουριστική περίοδος κ.λπ.) παρουσιάζουν την ακόλουθη εξέλιξη:

Ο εποχικά διορθωµένος δείκτης όγκου, σηµείωσε µείωση 3% σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Σεπτεμβρίου 2014, ενώ σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Αυγούστου 2015 σηµείωσε μείωση 1,4%.

Ο εποχικά διορθωµένος δείκτης κύκλου εργασιών, σηµείωσε µείωση 5,1% σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Σεπτεμβρίου 2014, ενώ σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Αυγούστου 2015 σηµείωσε μείωση 1,7%.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Μοιράσου το:

Διατήρησε το momentum

Κάνε εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο για να λάβεις τις πιο αποτελεσματικές marketing πληροφορίες δοκιμασμένες στο πεδίο της μάχης. Πάρε κεφάλι από τον ανταγωνισμό δωρεάν.

* Επιπλέον, θα έχεις άμεση πρόσβαση στο μυστικό μας marketing σύστημα που αποτελείται από 3 μέρη και που φέρνει πελάτες και πωλήσεις από το μηδέν.