George Tampakas

George Tampakas

Δωρεάν Πόροι

ΓΝΩΜΕΣ: Η πρόκληση της επιχειρηματικότητας

Το άρθρο αυτό αφορά αυτή καθ΄ αυτή την λειτουργία του επιχειρηματία και δεν υπεισέρχεται στην οικονομία και την πολιτική, γιατί σ’ αυτά ο επιχειρηματίας δεν έχει ουσιαστικά καμιά παρέμβαση αλλαγής.
Αυτό όμως που μπορεί να αλλάξει ο επιχειρηματίας, είναι ο ίδιος ο εαυτός του και να γίνει καλύτερος, πιο αποτελεσματικός:
• αποκτώντας νέες γνώσεις, νέες δεξιότητες, νέες εμπειρίες,
• μαθαίνοντας νέες στρατηγικές
• και αναπτύσσοντας τις ψυχικές του αρετές και ψυχικές του αντοχές.
Όπως γνωρίζετε, το επιχειρηματικό περιβάλλον συνεχώς αλλάζει, η αγορά αλλάζει, η οικονομία αλλάζει, η τεχνολογία εξελίσσεται, ο ανταγωνισμός εντείνεται, αλλά οι περισσότεροι επιχειρηματίες αδυνατούν να αντιμετωπίσουν τις νέες συνθήκες και προκλήσεις της αγοράς.
Οι λόγοι είναι πολλοί. Κάποιοι από αυτούς είναι:
• Επειδή έχουν έλλειψη γνώσεων της αγοράς.
• Επειδή έχουν έλλειψη γνώσεων περί επιχειρηματικότητας.
• Επειδή έχουν έλλειψη γνώσεων περί ψυχολογίας ανθρώπων.
• Επειδή δεν γνωρίζουν πως να λειτουργήσουν αποτελεσματικά την επιχείρησή τους.
• Επειδή δεν αντιλαμβάνονται τις αλλαγές και τις τάσεις της αγοράς.
• Επειδή δεν έχουν την κατάλληλη νοοτροπία και κουλτούρα.
• Επειδή θεωρούν ότι γνωρίζουν από επιχειρήσεις.
• Επειδή μένουν προσκολλημένοι στο παλιό.
• Επειδή αρνούνται να δουν ή να αντιμετωπίσουν το καινούργιο.
• Επειδή είναι εγωιστές.
• Επειδή φοβούνται.
• Επειδή δεν καταλαβαίνουν τις αλλαγές.
• Επειδή δεν θέλουν να αλλάξουν.
• Επειδή νομίζουν ότι για την κατάστασή τους φταίνε κάποιοι άλλοι.
Όπως διαπιστώνετε, όλα αυτά αφορούν τους ίδιους τους επιχειρηματίες. Πιο συγκεκριμένα αφορούν τον τρόπο που σκέφτονται, τον τρόπο που αποφασίζουν, τον τρόπο που ενεργούν.
Όλες οι επιχειρήσεις που απέτυχαν είχαν χρήματα, είχαν εγκαταστάσεις, είχαν εμπόρευμα, είχαν προσωπικό. Τι ήταν αυτό που δεν είχαν; Αυτό που δεν είχαν ήταν η επιχειρηματική σκέψη, η επιχειρηματική νοοτροπία και η επιχειρηματική κουλτούρα. Ήταν οι γνώσεις, οι δεξιότητες, η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα στις νέες συνθήκες και καταστάσεις.
Όλα αυτά δείχνουν ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα της επιχειρηματικότητας δεν είναι η έλλειψη χρημάτων, αλλά η έλλειψη γνώσεων από τους επιχειρηματίες να επενδύσουν σωστά, να στηρίξουν την επένδυσή τους και να αξιοποιήσουν τα χρήματά τους.
Τι ακριβώς σημαίνει αυτό;
Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρηματίες θα πρέπει:
• Να εκπαιδεύονται συνεχώς.
• Να αποκτούν συνεχώς νέες γνώσεις, νέες δεξιότητες, νέες εμπειρίες.
• Να μαθαίνουν και να εφαρμόζουν νέες στρατηγικές.
• Να αναπτύσσουν τις ψυχικές τους αρετές και ψυχικές τους αντοχές.
Όσοι πιστεύουν ότι επιχειρηματικότητα είναι απλά να στήσεις μια επιχείρηση, απέχουν πολύ από την πραγματικότητα. Επιχειρηματικότητα δεν είναι να στήσεις μια επιχείρηση. Επιχειρηματικότητα είναι να λειτουργήσεις σωστά την επιχείρησή σου και να την κάνεις βιώσιμη και κερδοφόρα. Την επιχείρηση αργά ή γρήγορα θα την κάνεις. Θα βρεις τα χρήματα και θα την κάνεις. Πώς όμως θα τη λειτουργήσεις; Με ποιες γνώσεις, ποιες δεξιότητες, ποιες εμπειρίες, ποιες στρατηγικές;
Όσοι θέλετε πραγματικά να μάθετε πως να δημιουργήσετε μια βιώσιμη και κερδοφόρα επιχείρηση, ξεκινήστε από σήμερα κιόλας να μαθαίνετε. Πριν επενδύσετε στην επιχείρησή σας επενδύστε στον εαυτό σας. Υπάρχουν οι γνώσεις, υπάρχουν τα βιβλία, υπάρχουν οι μέθοδοι, υπάρχουν οι άνθρωποι που θα σας βοηθήσουν. Αρκεί εσείς να το θέλετε, να το αποφασίσετε και να κάνετε το πρώτο σας βήμα. Συνεχίστε το διάβασμα εδώ.
_______________________________________________________________
*Νέστορας Ι. Κολοβός
Διδάκτωρ Γεωλογίας
Πτυχιούχος Oργάνωσης
& Διοίκησης Επιχειρήσεων
Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας,
Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού,
Marketing καιΠωλήσεων.
Business &Life Coach
info@expertsacademy.gr
www.expertsacademy.gr

Μοιράσου το:

Διατήρησε το momentum

Κάνε εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο για να λάβεις τις πιο αποτελεσματικές marketing πληροφορίες δοκιμασμένες στο πεδίο της μάχης. Πάρε κεφάλι από τον ανταγωνισμό δωρεάν.

* Επιπλέον, θα έχεις άμεση πρόσβαση στο μυστικό μας marketing σύστημα που αποτελείται από 3 μέρη και που φέρνει πελάτες και πωλήσεις από το μηδέν.